Colombo, airport - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Ed en Ellen Graman-de Kruijf - WaarBenJij.nu Colombo, airport - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Ed en Ellen Graman-de Kruijf - WaarBenJij.nu

Colombo, airport

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ed en Ellen

29 Maart 2016 | Sri Lanka, Colombo

We zijn aan het eind van een prachtige vakantie in een mooi land met vriendelijke en behulpzame mensen. Behulpzaam zijn ze vooral omdat ze voor elke activiteit die ze voor je uitvoeren een fooi verwachten. De koffers worden bijna uit je handen gerukt als je niet oppast. Daar staat tegenover dat de mensen erg dankbaar zijn en veel voor je over hebben: de badman zorgt voor een paar kwartjes, élke dag, dat er 2 bedjes voor je klaar staan met 2 handdoeken en een parasol. Ik voelde me een echte prinses. Soms op de erwt, omdat de bedjes hun gloriedagen wel gehad hadden :-)

Nu zitten we op ons vliegtuig naar Dubai te wachten. Nog een keer 4 uur en een keer 7 uur vliegen. Dan zetten we weer voet op eigen bodem. We kijken terug op een prachtige ervaring.

Tot snel!

• 29 Maart 2016 - 06:37

Patty:

Goede reis terug en tot snel!

• 29 Maart 2016 - 10:37

Irma:

Goede reis terug lieverds xx

Ed en Ellen

Bij aankomst gaan we meteen naar de Universal studio's, want dat willen we zeker niet missen. Vervolgens gaan we door naar Yoshua tree, een van de nationale parken. Dan door naar de Grand Canyon, Antilopes park, Las Vegas, Deathfall Valley ;), nog een park (naam ff kwijt), San Fransisco (waar we Alcatrez gaan bezoeken en de Golden Gate bridge natuurlijk) dan weer via de kust terug richting LA. Hier zullen we nog een dag of 2 aan de prachtige stranden van Santa Monica vertoeven.

Actief sinds 06 Mei 2013