de vlucht - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Ed en Ellen Graman-de Kruijf - WaarBenJij.nu de vlucht - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Ed en Ellen Graman-de Kruijf - WaarBenJij.nu

de vlucht

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ed en Ellen

14 Maart 2016 | Nederland, Schiphol

Dankzij het betrouwbare OV in Nederland zijn we 3 uur van tevoren aanwezig op Schiphol. Het grote Wachten is begonnen en over een klein uurtje vertrekken we richting Dubai. De stewardess heeft er zin an

• 14 Maart 2016 - 13:47

Bianca Rozenhart:

Leuk dit!!! Hele goede vlucht en een super vakantie!! Leuk om de verslagen te lezen.
    Enjoy!

Groetjes,
    Bianca

• 14 Maart 2016 - 15:47

Wilma Jankowski:

Hoi Ed en Ellen,

Ik wens jullie een superleuke vakantie!
    Hou jullie verslag in de gaten!

Gr.
    Wilma

• 16 Maart 2016 - 08:53

Janice Van Der Heijden:

Wat super leuk om jullie reis zo te volgen! Geniet er lekker van.
    Ellen, ik hoop dat je wel helemaal bent opgeknapt.

Hartelijke groet van Janice

Tags: Schiphol

Ed en Ellen

Bij aankomst gaan we meteen naar de Universal studio's, want dat willen we zeker niet missen. Vervolgens gaan we door naar Yoshua tree, een van de nationale parken. Dan door naar de Grand Canyon, Antilopes park, Las Vegas, Deathfall Valley ;), nog een park (naam ff kwijt), San Fransisco (waar we Alcatrez gaan bezoeken en de Golden Gate bridge natuurlijk) dan weer via de kust terug richting LA. Hier zullen we nog een dag of 2 aan de prachtige stranden van Santa Monica vertoeven.

Actief sinds 06 Mei 2013